Jak schudnąć z pupy?

Większość osób, które podejmują trudy zrzucania zbędnych kilogramów polega w pierwszych próbach. Odchudzanie to proces w którym brak doświadczenia daje się we znaki przy pierwszych kryzysach.

W dzisiejszym artykule pragniemy odpowiedzieć na pytanie, które bardzo często pojawia się na forach i serwisach społecznościowych, a mianowicie: Jak schudnąć z pupy?

W niektórych miejscach na naszym ciele tkanka tłuszczowa ma świetne warunki do odkładania się. Wśród nich jest – brzuch, uda, biodra i wspomniana wyżej pupa. To wszystko sprawia, że w tych właśnie miejscach pojawiają się nieestetyczne fałdki tłuszczu, które znacząco wpływają na atrakcyjność naszej figury.

Jak schudnąć?

Wbrew pozorom – nie powinniśmy koncentrować się na odchudzaniu konkretnego miejsca. Należy kompleksowo odchudzać organizm. W przypadku miejsc w których występuje nadmiar tkanki tłuszczowej można stosować ćwiczenia rozwijające mięśnie – w celu ich uwidocznienia.

Spalanie tkanki tłuszczowej zachodzi w momencie, gdy organizm jest zmuszony pobierać energię z materiału zapasowego. Dlatego też, kluczem do sukcesu są dwa elementy – dieta oraz trening.

Dieta na odchudzanie – którą wybrać?

Jadłospisów o charakterze odchudzającym jest mnóstwo. W każdym serwisie na temat zdrowia i urody znajduje się wiele różnych diet, dostosowanych do indywidualnych potrzeb i warunków. Wybór jest ogromny, co powoduje zakłopotanie. Pojawia się pytanie: którą dietę wybrać?

Sugerujemy wybór zbilansowanych jadłospisów. Bogatych zarówno w węglowodany (złożone), jak i białka (pełnowartościowe). Absolutnie odradzamy korzystanie z diet w których dominuje jedna z wartości odżywczych, jadłospisów głodówkowych.

Trening na odchudzanie – jak ćwiczyć?

Podobnie jak w przypadku wyboru odpowiedniej diety jest przy doborze odpowiedniego planu treningowego. Pytań na temat ćwiczeń jest mnóstwo, a tym najczęściej padającym jest: jak trenować?

Tu odpowiedź jest bardzo prosta: SYSTEMATYCZNIE. To klucz do sukcesu. Jeśli trening będzie regularny, to nie będzie znaczenia czy jest to nordic walking, czy bieganie. Oczywiście, należy pamiętać o zasadach progresji (zwiększanie obciążenia wraz z kolejnymi treningami), minimalnym czasem treningu (30-40min).

Na rozwój pośladków: przysiady lub… jazda na rowerze!

Redukcją zbędnych kilogramów trudni się mnóstwo osób. Wszakże, nadwaga to choroba, którą określa się mianem „cywilizacyjnej” i „XXI wieku” nie bez powodu. Na ten moment około 50% polskiego społeczeństwa narzeka na nadmiar kilogramów. To zatrważające liczby, które stale rosną.

Poprzez odchudzanie organizmu rozumie się pozbywanie zbędnej tkanki tłuszczowej. Zrobić to można na wiele różnych sposobów. Dzisiaj pragniemy przedstawić jeden z najprzyjemniejszych sposobów na redukcję tkanki tłuszczowej z okolic pośladków, a przy tym wysoce efektywny – jazdę na rowerze.

Jazda na rowerze – przyjemna aktywność fizyczna dla każdego
Jazdę na rowerze wiele osób traktuje jako rekreację. Mało kto, kojarzy ją z wyczerpującym treningiem odchudzającym. I słusznie! Dlaczego by nie wykorzystać potencjału tej formy aktywności fizycznej? Dlaczego nie połączyć przyjemnego z pożytecznym?

Jazda na rowerze to doskonały sposób na pozbycie się nadwagi. Dosłownie każdy może z niej skorzystać, niezależnie od wieku i zdolności motorycznych. Należy przy tym jednak zauważyć, że intensywność jazdy na dwóch kółkach w przypadku rekreacji, a treningu odchudzającego jest różna.

Aby jazdę na rowerze można nazwać treningiem odchudzającym musimy zadbać o to by tempo wynosiło minimum 15km na godzinę. Mowa oczywiście o prostej, płaskiej drodze bez wybojów. Sam trening zaś powinien być nie krótszy niż 45 minut.

Warto wspomnieć, że poza korzyścią w postaci redukcji tkanki tłuszczowej, trening rowerowy pozwala także lepiej dotlenić organizm oraz poprawić ogólną wytrzymałość krążeniowo-oddechową.

Leave us a Message